Szállítás és garancia

Szállítási feltételek 

A megrendelés követően cégünk a postázást, szállítást a raktárkészlettől függően, megegyezési munkanapon belül, postázza vagy futárszolgálattal küldi a megadott címre. A vásárló a megrendelésért felelős, a pontos címért, a kiválasztott árú darabszámáért illetve adott árú pontos megnevezésért. Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után, a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is. (FIGYELEM! eltérő számlázási és szállítási cím esetén a szállítási címet külön meg kell adni a rendelésnél.) Ha a megrendelést követő munkanapon nem tájékoztatja cégünket a változásról, nem áll módunkban ezt megváltoztatni. A postázást követően cégünk nem vállal semmi felelősséget a rendelés megváltoztatásában. Amennyiben a postázást követően mégis változtatást igényelnek, cégünk nem zárkózik el a csere lehetőség elől.( a törvényekben foglaltak alapján) Figyelem! A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A Vásárló nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a csomagolást felbontotta. 
Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg Vevőszolgálatunkat az e-mail címen. Ha az adott árú sértetlenségéről megbizonyosodtunk, a csere létre jöhet. Az árú értékével megegyezően, vagy az árú értéke beszámításával. A csere csak személyesen, székhelyünkön történhet. Nem zárkózunk el a postai úttól sem de, a felmerülő költségeget, postaköltséget a vásárlót terheli. A szavatosságot a törvényekben foglaltak alapján, tudjuk vásárlóinknak biztosítani. Ha nincs árukészlet a megrendelt árúból, visszajelzünk a megadott elérhetőségeken. 



Fizetési módok: 

* Készpénz: Készpénzes fizetés üzletünkben lehetséges az árú átvételekor. 
* Utánvétes fizetés az áru átvételekor készpénzben, Ön a szállítónál intézi, számla alapján. 
* Átutalás: Előreutalással tudjuk utalásos fizetési igényüket teljesíteni. (Amint megérkezik számlánkra, az utalt összeg, telefonos egyeztetést követően kiszállítjuk a rendelt terméket, vagy átveheti üzletünkben). 

Elállás joga 

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg Vevőszolgálatunkat a info@masineria.hu címen. 
A vevőnek jogában áll, a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni (A szállítást megelőző napon 15 óráig!). Ez estben az elállás a megrendelő számára költségmentes. A lemondást jelezheti e-mailen, faxon vagy személyesen is a megrendelés pontos adatainak megjelölésével (megrendelő neve, címe, rendelés ideje, rendelt áruk). 
A vevő az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a 17/1999. (II. 5.) Kormány rendelet a távollevők között kötött szerződésekről, 4.§ és 5 § szerint. Amennyiben a vásárolt készülék, csomagolása, tartozékai sérülésmentesen hiánytalanul visszaszállításra kerülnek a vevőszolgálatra. 
Az R-Ker. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat. 
A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. 

Levelezés 

Web-áruházunk működésének elsődleges célja a vevők igényeinek és elvárásainak megfelelni, mind a termékek és szolgáltatások tekintetében egyaránt. Célunk megvalósítását leginkább a vevőktől kapott visszajelzések, javaslatok és esetleges reklamációk segíthetik, ezért kérjük segítse munkánkat észrevételeivel, javaslataira. 
Email címünk: shop@masineria.hu 
Levelezési címünk: 8360 Keszthely Georgikon u. 12 

Jótállás, Szavatosság:


Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak. 
A 72 órás cseregaranciával élhet a vásárló, ha a rendeltetésszerű használatot a meghibásodás akadályozza, a kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli. 
Az R-Ker. által kibocsátott garanciával ellátott készülékek meghibásodása esetén, a garanciális javításokat minden esetben a 8360 Keszthely Georgikon u 12. szám alatti üzletben lehet érvényesítetni. Az R-Ker. által kibocsátott garanciák esetén a garancia mellé csatolni kell az Európai garanciát is. Gépek esetén minden esetben szakszervizzel kell a készüléket beüzemelni, és a beüzemelő szerviznek be kell bélyegezni a garanciába a beüzemelés igazolására, ha ez elmarad nem áll módunkban a készüléket garanciában megjavítani, cserélni! A garancia időtartama 6 hónap, ezt követően 6 hónap szavatosságot vállalunk. 
A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igényekre a 49/2003. (VII.30) GKM jogszabályban foglaltak az érvényesek. A jótállási jegyeket utólagosan nem áll módunkban kiállítani. 
Előzetes bejelentés és indoklás nélkül módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait. Minden módosítás a megjelenés időpontjában lép életbe. 
Az R-Ker. nem vonható felelőségre semmilyen külső vagy közvetlen hibáért, kárért. 
(pl: üzemzavarból, információtovábbítási késedelemből adódó, vírusok okozta, vonal, vagy rendszerhibából adódó kár).